31 de gener 2007

LA MALALTIA DEL DIA

Hola a toton!
Estic malalt a la feina....
Intentant no pensar per a que el cap no m'exploti i no fer ganyotes estranyes. Sona el mòbil, ja és la desena vegada que sona aquest matí. A vegades l'agafo, altres no. No puc. Demà tornaré les trucades que no he contestat, perque aquesta tarda apagaré el mòbil!!
Ja fa uns dies que em notava feble, però la tensió de la feina d'aquests dies m'ha aguantat. Però ai! ara que s'ha acabat la feinada....... he baixat la guardia, m'he relaxat i ha vingut el baixón que esperava. Ara plego ja, me'n vaig cap a caseta, em faré una sopeta ben calentona, un bistec i em deixaré caure al sofà i deixar-me portar a un estat de somni tot veient qualsevol reportatge d'animalons a la tele.

LES DROGUES: No tinc farmaciola, (encara) de manera que ahir no em vaig poder prendre res i vaig arribar tant tard a casa...... que no vaig poder comprar res. Aquest matí he anat a saquejar la farmaciola de la feina i només quedaven uns pocs gelocatils. Ara abans danar a casa haig de passar per una farmacia i abastir-me de tot tipus de productes. I just després de dinar prendre'm un de cada. A veure si milloro. o no. Tant se val.
També m'hauré de comprar un termometre. Encara que ja sé q em dirà.

I tinc tantes coses a fer. No podré nar al gimnas, ni a l'ABI, ni al futbol, ni al sopar, ni a ..... i demà .....
em dedicaré a descansar i a escriure, que en tinc moltes ganes.
Bé, realment el que em perdré no és gaire emocionant, però és millor q estar al putu llit, malalt i sol com un mussol.

apa, adeu, atximmmmmmm, oh no! ja comencen els estornuts i els moquets a caure del nas!!!
Quina merda, de veritat! quina merda!!
M'en vaig a drogar-me ara mism!!!!
fins..... fins q torni. Siau.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

tio!!
com estàs? ...et trobes millor o què... jotb he estat encostipoadot però res de baixón...

jrc

10:42 a. m.  
Anonymous Anònim said...

tranquil, no se quan vas escriure aquest missatge, suposo que parles del dimecres passat, , espero que estiguis be per dema, estic intentant convencer a l'enric piera angelet per que faci de porter, es l'unic que trobo que pot fer un .............. i el podem enganyar facilment i si juga nomes ho fara de porter, i ja ens val, per cert la julia va dir que aquesta setmana osaria calefaccio a la pista , ....... o no va dir aixo?

12:57 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats