21 de novembre 2006

L'ESPOT DEL DIA



Ahir, dia mundial de la infància, el Barça va estrenar de manera simultània a 128 paisos del mon un espot publicitari on mostra el seu compromís humanitari dins la campanya "Barça més que un club". En ell es veuen imatges dels éxits més importants assolits pel Barça la temporada pasada, lliga i champions i al final un nen en un abocador, enmig de la runa i una porteria que es dibuixa en guix al voltant seu, mentre diu "Aquest any tindrem encara reptes més grans". I apareix una samarreta del Barça amb el logo d'Unicef.
L'anunci és una meravella, la idea és ovacionable i l'orgull és, veient l'espot, ser del Barça, sentir-se del barça i que en 45 segons es pugui resumir la idea del "més que un club."
El podeu veure aquí:
http://www.fcbarcelona.com/unicef/ca/


Més que un club
El FC Barcelona és més que un club club a Catalunya perquè és la institució esportiva més representativa del país i un dels seus millors ambaixadors. També, per raons diferents, el FC Barcelona és més que un club club per a moltes persones de la resta de l’Estat espanyol que van veure en el Barça un ferm defensor dels drets i les llibertats democràtiques. Ara és una necessitat i una obligació esdevenir més que un club també al món. Cal globalitzar aquest Barça que es preocupa per la seva gent. Cal globalitzar el Barça solidari i humanitari.
Acord històric
Per això el club ha decidit aportar el 0’7 per cent dels seus ingressos ordinaris a la Fundació del FC Barcelona per a la posada en marxa de programes de cooperació internacional pel desenvolupament, s’ha adherit als Objectius del Mil•lenni de les Nacions Unides i s’ha compromès a la tasca humanitària de l’Unicef, amb l’aportació d’un milió i mig d’euros durant els pròxims cinc anys i amb la cessió de la samarreta per a posar-hi el seu logotip. Un acord que situa el Barça en una dimensió única.
Cobertura mundial
La cobertura televisiva d’aquest espot tindrà un abast mundial de primer ordre ja que es podrà veure als cinc continents. Les televisions Eurosport (també Eurosport2 i Eurosport News), ESPN, Nippon TV, ART, Televisió de Catalunya (també TV3 internacional) i Barça TV (a través de les més de 50 cadenes que distribueixen internacionalment el seu senyal) difondran aquesta campanya sense cap cost per al club ni per a la Fundació.
Free counter and web stats