10 de novembre 2006

LA SUBHASTA DEL DIA



Hola a tots i totes,,

Avui ha sortit al diari el Punt el nostre cas de les motxilles, ja que les hem perdut, que al menys se sàpiga com treballa Iberia, us envio l'escrit i si voleu llegir la noticia el link del diari,, i feu corre el e-mail, que la gent sàpiga quin risc corre al embarcar una maleta,,,

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2130326


Ibèria misèria 2
Ja fa més de 3 mesos que un grup de 4 persones que vam anar a GuineaEquatorial tenim l’equipatge perdut; el problema ve derivat de la vaga del28 de Juliol a l’Aeroport del Prat. Després de més de 20 reclamacions al Servei de Pèrdues d’Equipatge d’Ibèria de l’Aeroport de Barcelona i al telèfon que la ‘Companyia’ àeria dóna per reclamar i que hem marcat a totes hores (902 34 13 42), fins ara ens deien que les maletes eren a Madrid, però que no comprenen que des de Barajas no les enviïn cap aquí. Les nostres motxilles fa 90 dies que estan perdudes; hem fet reclamacions a serveis de Defensa del Consumidor a Sabadell, Barcelona, Madrid i Malabo (capital de Guinea Equatorial), emplenant formularis, trucant a números de telèfon on no et contesten, esperant en Sales d’Espera eternament a que algun responsable ens donés alguna explicació. I ningú no ens ho arregla...L’últim episodi és d’avui 7 de novembre quan el responsable de l’Agència de Viatges on vam contractar els vols ens comunica que les nostresmotxilles, reclamades mil vegades, identificades i que Iberia tenia localitzades, han estat enviades a subhasta. Des del 29 de Juliol, dia en què vam arribar a l’Àfrica amb només l’equipatge de mà, hem estat reclamant perquè ens tornessin allò que és nostre. La ‘Companyia’ sempre ens ha dit que el nostre equipatge estava localitzat a un dels magatzems de l’aeroport de Madrid, i que ens l’enviarien a casa tant aviat compoguessin. Hem estat tres mesos insistint, la història és llarga,,, i ara ens sentim impotents, enganyats i robats. Evidentment tornar els equipatges als seus propietaris deu tenir un cost que la companyia no vol assumir, i resulta molt més rendible retenir-los fins passat el temps legal per poder-los treure a subhasta. L’equipatge ja no creiem que el recuperem i com a molt potser d’aquí uns quants mesos, desprès de més i més reclamacions, cobrarem d’uns que es fan dir ‘gran companyia’ quatre euros per les motxilles que ens han robat... o ni això?. Per tant l’únic que podem fer és divulgar el nostre cas, que estem segurs que és també el de molta més gent, i denunciar la impunitat amb què actua aquesta empresa. Ara que ens exigeixen reduir l’equipatge de mà, els passatgers d’Iberia han de saber que quan embarquin les maletes la companyia se les pot quedar, encara que estiguin identificades i localitzades i passat un temps legal tenen “el dret??” de posar-ho a subhasta i fer negoci amb allò que ens han robat. Què podem fer?, ens sentim indefensos davant una injustíciamonumental... i a sobre, aquest anomenat ‘Estat de dret’ no té mecanismes per solucionar-ho. Estem Indignants.
si ens voleu ajudar, que corri la veu,,, Moltes Gràcies,,
Xavier, Marc, Txus i Anna
Sabadell
Free counter and web stats