07 d’octubre 2006

ELS RETRETS DEL DIA


I vull jugar amb tu a fet i amagar, i seure al costat de la banyera mentre prens un bany d’espelmes, i fer-te un massatge al coll i besar-te els peus i agafar-te la mà i anar a dinar i no enfadar-me si m’agafes el menjar i trobar-nos al restaurant i parlar de com ha anat el dia, i dir-te com m’agraden les teves noves botes, i fer crispetes i veure grans pel·lícules, i veure series espantoses i fer-te fotos quan estàs adormida al sofà, i donar-te el cacau quan condueixes, i voler-te pel matí però deixar-te dormir una estona més i besar-te l’esquena i tocar la teva pell i dir-te com estimo els teus cabells, els teus ulls, els teus llavis, el teu coll i fer l’amor amb tu a les 3 de la matinada i d’alguna manera, d’alguna manera, d’alguna manera comunicar-te una mica aquest aclaparador, immortal, irresistible, incondicional, sempre creixent i inacabable amor que tinc per tu.

I seure esperant fins que tu arribis a casa i preocupar-me quan vens tard i posar-me content quan jo arribi d’hora i regalar-te llibres i disculpar-me quan m’equivoco i sentir-me tant bé quan em perdones, i mirar les teves fotografies a l’ordinador i desitjar haver-te conegut des de sempre i sentir la teva veu a la meva orella i sentir la teva pell sobre la meva pell i espantar-me quan t’enfades i em mires amb odi amb la teva cara cap amunt sense deixar-me tocar-te, i dir-te el que no t’he dit, que ets genial i agafar-te quan estàs al refugi i posar-te bé el cabell que t’ha marxat cap al cantó i abraçar-te quan vens a la cabanya demanant disculpes i voler-te quan t’oloro i ofendre’t quan et toco, i magrejar-te el pit i posar-te calenta per la tarda i agafar fred quan dormim després de fer l’amor, i tenir calor quan ens tapem amb la manta i desfer-me quan em somrius i dissoldre’m quan rius i no entendre quan creus que no ets per mi el primer del mon i preguntar-me com és que pots pensar això, i maleir-me i maleir-te per això i preguntar-me qui ets però acceptar-te de totes maneres i explicar-te que les boires de les muntanyes son dracs que venen a veure a la chica, a la noia encantada que estimo i vol volar a través de l’oceà, i escriure poemes per tu i preguntar-me perquè no em creus i tenir un sentiment tant profund que no tinc paraules per explicar-lo i voler-te regalar un didal, mil didals, i estar content de sentir-me gelós perquè surts a sopar fora de casa, i olorar la teva roba intima abans de posar-la a la rentadora, i comprar-te regals que tu no vols, i demanar-te que et casis amb mi a la casa de colònies i tu dius que no altre cop però t’ho segueixo preguntant perquè tot i que tu creus que no ho dic de debò ho he estat dient de debò des del primer cop que t’ho vaig dir. I vull preparar viatges emocionants i imaginar-me gimcanes, aventures i jocs secrets on tu ets la protagonista, i arreglar el jardí i mullar-te els peus amb la manguera i eixugar-los amb una tovallola. I explicar a tothom com t’estimo i no sentir cap vergonya.

i divagar per la ciutat pensant que és buida sense tu i voler el que tu vols i pensar que m’estic perdent i saber que estic salvat quan sóc amb tu i explicar-te el pitjor de mi i intentar donar-te el millor de mi perquè tu no mereixes menys que això i contestar a les teves preguntes quan no hauria i dir-te la veritat quan en realitat no voldria i intentar ser honest perquè sé que ho prefereixes i pensar que tot s'ha acabat però esperar-me només deu minutets abans que em fotis fora de la teva vida i t’oblidis de qui sóc i provar d’acostar-me més a tu perquè és bonic aprendre a conèixe't i val la pena l’esforç i jugar a parlar amb tu en francès malament i l’anglès encara pitjor i tornar a fer l’amor amb tu pel matí i d’alguna manera d’alguna manera d’alguna manera comunicar-te una mica aquest abrumador agobiant immortal irresistible incondicional amor que tot ho avarca i que enriqueix el cor i expandeix la ment, aquest sempre creixent i inacabable amor que tinc per tu.

I et donaré les meves papallones, no em diguis que no, perquè és un alliberament tenir amor un altre cop i estirar-te al llit i ser abraçada i acariciada i tocada i besada i adorada i el teu cor saltarà quan sentis la meva veu i vegis el meu somriure i sentis la meva respiració passar pel teu coll i el teu cor s’accelerarà quan et vulgui veure i t’enganyaré des del primer dia i m’aprofitaré de tu i et fotré la vida i et trencaré el cor perquè tu me’l vas trencar primer i m’estimaràs cada dia més fins que et sigui insuportable i la teva vida sigui meva i agafaré el que vulgui de tu i marxaré i no et deuré res, i aquest amor sempre sempre estarà amb tu sempre.......

Etiquetes de comentaris:

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Em va dir el filosof:

L'amor de la meva vida
ho era també d'altres vides.

Hi ha amors que maten.
D'altres només et porten una temporada a l'hospital

11:17 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats