15 de maig 2007

LA NOTÍCIA DEL DIA

JA HE TORNAT!!!

EP!!!
Per fí!!
Ara feia molts dies que no penjava res aquí, però no era per gust. Senzillament BLOGGER no em deixava entrar.... no feia cas del meu nom d'usuari ni de la contrasenya. Que si havia d'accedir amb un compte nou, que si m'actualitzés amb nosequé, que si t'enviem un correu amb instruccions, que si has de refer la contrasenya, que si no tens contrasenya no podem refer l'usuari, osties!! i a mí que m'expliqueu!!! jo abans entrava, escribia i ho penjava i punt. Ara ja no. Qué nassos he de fer per que funcioni de nou culleres!!!!!
Bé, la puta burocracia sense funcionaris, només amb emails en anglés amb un putu ordinador situat a l'altre punta del mon. I ara em fa por sortir.... per que no sé ni tinc gaire clar al final com ho he fet per poder accedir. Jo m'ho he apuntat tot i si demà no puc entrar.... apali, a fotre noms d'usuari i comptes de correu i passwords. Fins q funcioni!!

Bé, i sé que tinc moltes coses preparades per penjar, jo cada dia feia el meu post (encara que no el penjés) però ara.... clar.... hi ha molts desfasats. Això sí , penjaré el de les apostes dels pantans de Catalunya (vàlid fins el 31 d'agost) i potser les noves apostes sobre els regidors de l'ajuntament de Cerdanyola. Però aquest és com una tortura. I parlant de tortures, del Barça no penjaré res, encara que podria penjar als jugadors.

LA NOTICIA DEL DIA: JA HE TORNAT!!!
XAVI.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

A jugar a futbol, també tornes???

10:39 a. m.  
Anonymous Anònim said...

i a tenir vida social i sortire amb els amics?? també tornes???
DF.

11:46 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats