16 d’octubre 2006

ELS AMANTS


Cap de setmana de ruta amb "els amants de lulu", companys de trifulques. Amb ells un escolta, disfruta, canta, sommia, balla, salta, crida, mira , gaudeix i viu!! I sempre descobreixes coses noves, persones noves meravelloses i ambients diferents. Aquí els teniu, Ferran, Pep, Adrià, Violant, Robert i Marta dalt l'escenari improvitzat de la Sala-Bar "Macarró", a Calaf. Era així oi??

No hi ha + fotos doncs em vaig quedar sense bateria (si, si, com canvien les coses, oi? jo em vaig quedar sense bateria :-( !!! ) Però l'important és que ja us informaré de les properes actuacions del amants. Em refereixo als "amants de lulú", valens?
La dedicatoria del dia diu:
"jo aquí trescant singlades espellucant els seus antulls i quan atanyo a casa me la trobo amb els paltrons escarits, !!!malgirbada!!!" (música i lletra de Ferran) Però la frase dodecafonica del cap de setmana va ser una altre,... ai, el temps el temps....
S'ha acabat. Quin a-gobi.
Salut!

PD: Us he explicat el ritual? Encara no tinc clar si s'ha de fer mirant als ulls de l'altra persona, particularment penso que si, com quan brindes les copes, però cal fer-lo. Més endavant us penjaré una demo.

la web del macarró:
http://www.firesifestes.com/images/Anuncis%20Inici/Cal-Macarro/Cal-Macarro.htm
Free counter and web stats