28 de novembre 2007

LES SOLUCIONS DEL DIA

1.-Quan era jove vaig estar penjat un cap de setmana al campanar del poble, reivindicant que no s’urbanitzés un sol que era d’us agrari. Entre els que varem realitzar la penjada, hi havia un company que 20 anys després era regidor i va votar a favor de la urbanització. Almenys varem deturar la urbanització durant 20 anys.

CERT, quan era jove, era així d’il·lús, ..........................ara encara ho soc més.

2.- Quan vaig tenir la meva primera filla, estava ton eufòric,que em vaig decidir a desplegar el meu sentit de l’humor amb el pediatre que ens feia la visita d’última revisió abans de marxar de la maternitat. Així li vaig dir: Digui’m Sr. Doctor, aquesta criatura esta en garantía, perquè si te algun defecte no me l’enduc!. El pediatre no va entendre que jo estava de molt bon rotllo i em va clavar un sermó sobre les responsabilitats de la paternitat. Per sort era quan ja estàvem a punt de marxar de l’hospital, perquè les mirades que em dirigien les infermeres, eren més aviat poc carinyoses.

CERT, de quan en quan se me’n va la bola.

3.- Vaig ser el primer de la meva colla que no em vaig casar per l’església, només pel jutjat. Els meus pares estaven molt emprenyats, i a sobre em vaig discutir amb el jutge perquè no em volia casar en català. Total un dia per oblidar el del meu casament.

Fals, Un servidor encara es fadrí i per mereixer.

4.- Tinc tant mal record de la mili, perquè vaig fer 53 guàrdies, encara me’n recordo del fred que cardava.

Fals, Un servidor tenia actuacions rares en aquella època i els militars varen pensar que millor no confiar-li un arma de foc.

5.-M’agrada molt conduir, sempre ha estat per mi una assignatura pendent tenir tots els carnets, fins i tot de bus i tràiler.

Fals, Un servidor ja els té, malgrat que conduir no li sedueixi..

6.- Vaig ser escolà d’aquells que jugàvem a fotre’ns el vi del capellà.
Fals, ja de nano era un descregut.

7.- Quan era jove i vivia a casa dels pares, un cop vaig perdre les claus de casa, com que no ho volia explicar, vaig passar quasi un any que entrava a casa meva enfilant-me per una canonada i esmunyint-me per la finestra.
CERT, amb el que m’havia costat que a casa em confiessin les claus, qualsevol els deia que les havia perdut!.

8.- Vaig anar a una escola de l’Opus, de la qual em van recomanar anar a acabar els meus estudis a un altre lloc.

CERT, se’m va ocórrer discutir sobre les bondats de l’Escriva de Balaguer.

9.- El novio de la meva filla em cau fatal, es un d’aquells tios que van amb el cabell pintat i amb tres pírcings.
Fals, el xaval em cau la mar de bé.

10.- Els meus fills opinen que tinc una habilitat especial per cuinar la sopa de ceba. Diuen que ningú la fa com jo.

CERT, per això no els torno a fer-ne, no fos que comprovessin que estan equivocats.

XAVICosta
Free counter and web stats