26 de novembre 2007

EL CONSELL DEL DIA


"El teu novio és un absolut imbecil!!"
Apa, ja està dit. I és que fa dies que tinc ganes de dir-ho, però al final, de moment, doncs no ho he dit. Per que, osti tú, és difícil de dir, és molt difícil etzibar-li a la cara a una bona amiga una cosa així. I clar, a més a més, també hi ha les circumstàncies, com deia l'Ortega Gassset (que aquest era un filòsof que ens van fer estudiar a COU, abans es feia COU), doncs aquest paio va dir "Jo soc jo i les meves circumstàncies",(o alguna cosa similar) i fixa’t que per dir això tan elemental, has de ser filòsof. Per que com comprendreu no és el mateix que només ho pensi jo, que sigui un imbecil, que ho pensi tothom i ningú li digui. Per que no és el mateix dir-li que ho penso després d’una discussió, que dir-li per que ho és de mena, això de ser imbecil el paio aquest.

També es diu que qui t’estima et farà patir. I ben cert que és, per que no em puc estar de no dir-li-ho. Si no m’importés doncs pensaria allò de “ja s’ho faran!” però no és el cas. I s’ha de ser valent i enfrontar-se al problema i parlar-ho. I clar que no s’ha de dir d’aquesta manera, amb aquestes paraules, però al final, el que compta, és que s’adoni d’una situació, de fer-li obrir els ulls. I si això engega a rodar la nostra amistat és que ben bé no estava feta amb uns sòlids fonaments. Però si aquests ho eren de debò no passarà res, es vinclarà com els bambús enmig de la tempesta de vent més forta i tornaran a alçar-se ferms. “El teu novio és un imbecil”.
PD: PSST, PSSST, si aquest consell no et va bé, dóna-li l’adreça del blog i ja ho tindràs fet.

I si el teu novio no fós un imbecil el meu consell seria un altre, vés a la botiga de la foto i regaleu-vos uns quants detallets i passeu la nit junts, experimentant, jugant, estimant-vos amb falera. Per cert la foto la he fet a Montcada, sabeu on??

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

El meu novio es un imbecil, però per això mateix l'estimo, que collons pasa?
Potser es que m'estas gelos i tu no pots arribar a la seva categoria d'imbecilitat.
I es que ser imbecil no esta a l'alçada de qualsevol.
Ei!, ser imbecil, però amb éstil, amb l'estil que te el meu novio i tu no tindras mai.
Tonto, més que tonto.................................

4:58 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

12:28 a. m.  
Anonymous Anònim said...

potser si. O no.
Ja cardes prou? Folla més i prova de ser menys imbecil!

12:50 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats