27 de novembre 2007

LES RESPOSTES DEL DIA

wola a toton!
Doncs aquí us penjo les solutions del joc, almenys les meves. A veure quantes heu endevinat cada un de vosaltres.

1.-M’agrada dormir amb tot obert.
FALS. Quin fred, no? Millor ben arraulit prop d'algú, oi?
2.El meu plat preferit és l’escudella de la mama.
FALS. Està mooolt bona però no és el meu plat favorit. Abans em tornen boig unes altres cosetes, que deixo per un altre post.
3.- M’encanta cuinar.
FALS. Ho faig, però no m’encanta. M’agraden més els preparatius i sobretot sobretot compartir taula i fer una bona sobretaula o resopó.
4.-Soc esquerrà.
VERITAT. Sempre ho he estat. Només m’has de mirar jugant a futbol o básquet. I és cert, escric amb la dreta (també amb l’esquerra) per que les monges no em deixaven fer-ho amb l’esquerra. Catxun dena les monges!!
5.-M’agrada molt conduir.
VERITAT. I segons amb qui vaig pateixo molt si veig que no domina, ostres, això si que em fa por, molt més que un furious baco!
6.- Vaig ser escolà durant set anys.
FAAAALS!! Justament tot el contrari, sempre he estat esplaiero i xirucaire. Sempre amb la motxila a punt! No em veureu mai gaire aprop de misses i tot aixòs.
7.- M’encanta la música clàssica.
FALS. No em desagrada, però no és la meva favorita, ni molt menys. Això sí, el tema ópera és una altra cosa, m’agradaria saber-ne més.
8.- Vaig fer econòmiques a una escola de l’Opus.
VERITAT. Mira tú, em van enganyar. Ho vaig fer i ja està, i descobreixes que, com a tot arreu, hi ha gent molt maca i gent que no val res la pena. M’ho vaig passar molt bé, però qui no s’ho pasa bé a la facultat??
9.- De nadó era un nen moníssim!
FALS. Bé, potser si que ho era, però no vaig fer cap campanya de publicitat.
10.- Tinc facilitats per les llengües.
VERITAT. Home, potser facilitat no, però una mica de morro si. Quan viatgeu ho heu de provar, practicar l’idioma del lloc amb els nadius, parleu com parleu, feu l’esforç de aprendre i dir alguna cosa en l’idioma del pais, és una de les coses més interessants, interactuar amb la gent d’on sigui. S’apren molt.

A veure els resultats son:
XaviC: 7
Laura: 5
Silvia:5
Anònim: 9!!!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Jo he de dir que tothom ho ha encertat tot... Estic frustrada! Hauré de practicar més això de dir mentides... N'hauré de dir moltes més. A partir d'ara, us adverteixo, que del que us expliqui només podeu creure la meitat, perquè diré moooooltes mentides...jeje! LAURA

9:32 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats