23 d’octubre 2007

LA MILLORA DEL DIA

wola a toton!!

ATXIM!! ATXIM!!

Nooooooooo, qués broma!! Em sembla que xòs j'ha passat i ja ho tinc superat! Ha costat, però al final em sembla que faré net. Ep! fins i tot demà ja nirem a jugar a furbó un altre cop, que ja fa, hmmmmm, jo diria que 3 setmanetes que res de res. O potser més.

Bé, el que vos volia explicar vui son petits canvis qu'he fet en el blog per fer-lo més kòmude per tots valtros. (vui parlo raru eh?, bé, fem-u bé)

La setmana pasada vaig rebre un mail d'un amic, el Jordi, que em deia:


Hola Xavi, Avui he estat recopilant els blogs que acostumo a llegir, i els he afegit tots al Google Reader. Bé, per ser rigurós, he de dir que els he afegit tots, excepte "La tonteria del dia", on no he trobat cap enllaç d'aquells que posa "RSS", i que et dona la URL del generador de feeds...


Bé, doncs a mí (com a la majoria de vosaltres) també em va semblar no entendre res de res. Quel blog no té qué?? Em vaig quedar astorat del meu desfasament tecnològic!! Osti tú! Com pot ser que tot avanci tant ràpidament, sobretot en el mon informàtic i/o tecnològic, que a la que estas uns mesos sense actualitzar-te no en pilles ni una del que parlen??? Generador de feeds??
Xaval, que tinc la nevera buida...aquí no queda res!!

Posem-nos serius: Em vaig posar a "investigar". Havia de saber que era un generador de feeds, un RSS i tot aixòs. (és q m'agradava veure el CSI abans). Al final, rebuscant per l'internet, preguntant per aquí i per allà, vaig trobar la resposta a les meves preguntes, i li vaig dir al Jordi:

1. mires molts blogs
2. no tens temps d'estar sempre mirant-los tots, i perdent el temps si no han estat actualitzats. 3. el google reader és una nova eina de google que llegeix per tú els blogs i et diu quins s'han actualitzat o modificat des de la darrera vegada que vas entrar.
4. per fer-ho et cal (li cal) saber quina és l'adreça del blog i saber si s'ha modificat (o alguna cosa similar) i per això cal un RSS
5. latonteriadeldia no té res d'aixòs.... :-(



DONCS T'AGUANTES!! Que no és bonic entrar cada dia de cada dia a "latonteriadeldia", (rodolí) amb la incertesa, el misteri de no saber si hi ha alguna coseta nova penjada?? i quina ilusió quan veus que sí, que hi ha un nou i magnífic post penjat, tant clar, tant emocionant, tant perfecte tot ell!!! (més o menus ;-) No t'agrada aquest misteri, aquest cuquet a la panxa ??


Em sembla que no. De manera que al final li he fet cas hi he posat aquí al costat dret del blog una nova icona, aquesta vaja, (ara no la veus pq està més amunt ) que serveix per això que he explicat. Si li dones, t'apareixerà una nova pantalla. Allà has de triar "Add to Google Reader", i llavors automàticament t'afegirà aquest blog al teu compte de Google Reader. Aquest programa serveix per suscriure't a 50.000 blogs diferents, i és molt pràctic perquè t'avisa quan hi ha missatges nous. Si teniu un moment, proveu-lo afegint tots aquells blogs que acostumeu a llegir, i ja veureu com us agradarà. D'aquesta manera és molt més ràpid mirar el 156 blogs que consulto/visito/colaboro cada dia.

Qué us sembla eh?? Avui us he explicat un trucu xulu no?? Heu vist quina tasca d'investigació he fet?? Com m'he posat al dia ràpidament?? I tot això a un cost força acceptable.... la veritat és q al final van venir el Jordi i la Susanna a sopar a la casa/hotel i d'aquesta manera, en un plis plas, mentre jo feia l'amanida, el Jordi va posar tot això del Blog. ;-))

Per cert, ara que m'estas llegint Jordi, (és q'ell si q s'apuntat ja al blog) GRÂCIES DE NOU!!
PD: Si algú encara no ha entés res.... afegeix un comentari.

1 Comments:

Blogger Jordi Ceballos said...

Hola Xavi!

El proper dia que ens veiem, podríem configurar el Google Statistics, que permet obtenir unes estadístiques collonudes de la gent que accedeix al teu blog...

Per cert, el teu accés wifi és el millor que he fet servir en molt temps. Bon preu i una altíssima fiabilitat/redundància! ;-)

Ens veiem,
Jordi

9:37 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats