18 d’octubre 2007

LA CANÇÒ DEL DIA


Hola a tots/es!

Res, que l'altre dia l'Albert Castellet em va ensenyar una cosa que em va fer il·lusió. Fa molts anys, quan encara era un crio i anava a l'institut, un bon dia, després d'un entrenament de bàsquet, vam quedar amb l'Albert per fer un "guitarreo". Aquell dia estàvem inspirats, amb un calendari de Tolkient davant, i en va sortir una cançó: El Drac. Doncs ara, aquesta cançó, la toca el grup de l'Albert (Aldebaran) i la tenen penjada a la xarxa. Aquí us poso l'enllaç: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=150533560.

Per cert, el dibuix que hi ha és el que ens va inspirar la cançó.
GUILLEM
Wola a tots, ara soc el xavi-e, abans era el Guillem qui escribia, ja ho heu soposat, perque jo de guitarreos pocs, o millor dit, cap. Això ho deixo pels que en saben. Jo vaig ser un cumbaia, però sense guitarra, i a més fa moooolts (massa) anys. Jo tocava la pandereta o, ara, faig videos. Només volia aclarir que el dibuix que diu el Guillem no és aquest que he penjat. És un altre però no l'he pogut agafar del web que ell ha penjat, i l'he buscat però no l'he trobat. nxtt. Mala sort. La cançò està bé, oi tiu? I a més li han fotut canya eh? He connectat l'ordinador als altaveus de veritat i ... no vegis com sona aixòs!! Yatà, res més, buenu, si, dues coses: que perdonis el pirateo del teu post (veig que ho has penjat abans q el fés jo :-( (sorry) i que quan siguin famosos els aldebarans aquestos, i toquin la "teva" cançò .... els demanaràs $$ dels drets d'autor???
Ah! i la pregunta fàcil (tipus Xavi Costa): ¿D'on surt el nom del grup aquest?? Fàcil fàcil....
X-e.
Free counter and web stats