04 d’agost 2006

LA IMATGE DEL DIA

Les consequencies de l'adeu a la MÍTICA ORBEA MUSTANG encara estan sortint. Apart de l'esguinç al peu, ara us puc mostrar la bonica imatge del taló del mateix peu esquerra, on podreu apreciar, sense cap mena de dificultat, la fractura de l'os calcani. No cal que us expliqui les conseqüències diverses d'aquest fet, però la meva reaparició amb els DARKIS segurament es veurà una mica endarrerida, ens veurem per Nadal, aproximadament.
El viatge de trekking a Canada també ha quedat suspés momentàniament (1 any més o menys) i ara estem buscant alternatives per l'estiu.
De moment només sé que passaré l'estiu ben acompanyat! Amb la Lucy i la Liu, les meves dues muletes (que no mulates!)
JA us aniré explicant els meus problemes de mobilitat, per q com em tiro a la piscina ara?
BONES VACANCES A TOTS!

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Deu meu quina trencadissa!. Com a mínim he comptat 8 trossos diferents. Per que tot això abans del cop era un sol os, no?. Ah! només es aquest trosset del mig al centre?. Això son coses dels independentistes, primers es comença amb que jo vull ser un os diferent, perque tinc una funció diferent i seré més solidari amb la resta del peu; desprès que si jo suporto més pes que els demés i mereixo un tracte especial; es segueix amb que volem un estatut del calcani diferent de la resta dels ossos; desprès que si la part del calcani superior i interna diu que te peculiaritats i trets diferents a la resta del calcani que es més extern; i al final aquest trosset de merda agafa la independència i tot el peu a fer punyetes. Molta independència per tothom però ara a veure qui ho arregla. Si tot haguès estat un sol os des de el principi, el peu estaria més limitat de moviments però les coses estarien més clares que no aquest garbuix de peces que ara resulta que pel trosset del centre que ningu li donava importància no es pot possar peu a terra. En fí bon estiu. No sé si tinc una mica de cop de calor. Vaig a per una cervesa.toni-aa

6:07 p. m.  
Anonymous Anònim said...

I Mira que s'ho monta dificil el Xavi Parets, per proposar-nos un joc de Tangram, però a més jo no he descobert encara, i mira que ho he intentat, amb quin boto del ratoli es mouen les peces.
Si algu ja ho ha descobert, que faci el favor d'informar-m'en, que ara l'estiu tinc prou temps per dedicar-me a completar la figura.
Xavier.

10:20 a. m.  
Anonymous Anònim said...

hola t'escric per solidaritzarme ja que jo també m'he trencat el calcani. Va ser el dia 15 d'agost i la veritat es que t'entenc. Ens esperen uns quants dies de descans insoportable. No se tu pero a mi m'han dit k estare almenys 3 setmanes mes enguixada i després recuperació llarga (3-6 mesos). Be espero que et milloris i ànims que encara ens queda. Gemma

10:20 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats