22 de març 2006

L'ERRADA DEL DIA 22/03/06















Aquesta foto la vaig fer amb el mòbil mentre m'esperava a ser atés en una oficina bancaria. Es tracta d'una oficina del BANKINTER. Concretament la de la Rambla de Catalunya, però segurament tant és, per que deu estar malament a totes les oficines.
Ràpidament em vaig posar en contacte amb l'esmentat banc, doncs tenen una adreça molt curiosa per fer-ho: ebankinter_responde@bankinter.com.
I vaig comprovar tres coses:
1.- un parell de setmanes després l'esmentat rètol continua penjat
2.- la gent de l'oficina no saben català i els nois que van llegir el mail tampoc saben català per que
3.- encara no m'han respost. I dubto que ho facin. ebankinterNOresponde.

Animeu-vos a enviar les vostres fotos amb errades!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Si un banc et dona les GRÁCIES, es que has caiugut en desgràcia.
Jo hoi vaig experimentar quan "La Caixa" em va dir fa 20 anys:

Tingui, tingui una tarja VISA, es gràtis i li facilita la vida.

Quan un banc et dona les GRÁCIES, la camisa t'aixeca, .......... Si es que encara et qqueda camisa

5:09 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats