23 de novembre 2005

LA TONTERIA D'AVUI: DIMECRES

by xavi costa
Darrerament em pasen coses molt estranyes, potser és que estic llegint el Zahir de Paulo Coelho, potser és que a la meva avançada edat ja em patina la neura, però diria que aquesta secció sobre el Barça ja la vaig reviure en una vida anterior, una nit que escoltava el programa del Basté, no sé, igual em pasa quan em diuen que Endesa-Fecsa reparteix beneficis a l'accionarat a mans a vessar, em sembla recordar que, en una altra vida, tots els espanyolets li varem passar una millonada per afrontar la lliure competencia. Abans teniem 2 eléctriques Fecsa i enher, i ara, després de cedir la mil.lionada sols en tenim 1, no podriem demanar que ens ho retornin ara que tenen tants beneficis?. No podria ser que ho hagués somiat en el programa del Basté?.
Necesito que m'aconselleu, això meu son alucinacions producte d'efectes secundaris de tanta Voll Damm?
Free counter and web stats