13 de juny 2007

L'AGRAÏMENT DEL DIA

Hola a toton!
La nit ja és avançada i no fa tanta calor. Tik molt cansat però no m'adormo. Penso que malgrat el que us he dit aquesta tarda a l'esglesia a tots, encara m'han quedat coses a dir. Realment son coses que me les guardo per mi. Revivint tot el que ha passat avui, ara i aquí, tirat al sofà del menjador de casa, només em queda la sensació de buidor i de descans. Però no confongueu les sensacions:
Descans per que penso que hem fet tot el que calia fer i de la millor manera possible. No naixem ensenyats en aquestes coses i quan t'hi trobes només ho pots fer deixant-te dur una mica pel cor, sent coherents i vetllant pel bé dels altres. Així segur que mai no fallaras. O sigui q estic descansant per que penso que ho hem fet bé.
Buidor per l'absència d'uns braços tendres i càlids que em facin una abraçada ara de matinada.

De manera que per suplir-ho he triat dos amics:
L'amic Tullamore i l'amic Pachelbel. Aquí us els adjunto a tots dos:
http://www.tullamoredew.com/




I recordant una mica hi ha hagut una sèrie de coses que recordaré sempre, moltes no cal que us les expliqui, però altres, com el plor sincer d'un amic meu, o el plor sincer d'un amic del meu pare, que malgrat la diferencia d'edats eren iguals, o la música del violí del Ferran en el cementiri de Reixac, per cert, que maco és Reixac oi? Quina calma, quina tranquilitat es respira.

Molts de valtros m'heu demanat l'escrit que vaig llegir. No us el penso donar. Per començar és un escrit fet expressament pel meu pare, i a més és un escrit que tenia tot el sentit només quan va ser llegit. Ara no recordes ben bé que deia, però tens el record, la impressió i la sensació que va ser maco, que et va emocionar aleshores. Però si ara el tornessis a llegir, el tornessis a escoltar segurament no feria en tú el mateix efecte. El moment era ahir, en l'esglesia, amb tota la gent, amb la música de violí sonant. Ara ja ha passat. Ara et queda el record per sempre i això és el bonic. EL conte que vaig exlicar sí que us el puc donar, i el que faré serà penjar-lo aquí en uns dies. I que el gaudiu, macos.
Free counter and web stats