12 de juny 2006

L'ANIVERSARI DEL DIA 12/06/06


Avui fa anyets la nostra estimada ISA.

Felicitats estiguis on estiguis, Amsterdam, Viena o Barcelona.
Com va neixer l'any ..... fa bastants, avui toca fer .......fer una festa!!!
I si no ens la deus a tots.
Ja sé que molts la voleu felicitar, però no puc penjar el seu mail aquí, des de q li vaig enviar un mail amb ASUNTO = bin laden, bomba, el seu mail fa coses rares i com a minim rebota tot el que li envio. Podeu penjar aquí en comentaris el que volgueu. Ella ho contestarà tot. O no.
PD: Pere, està casada.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

PUES ESO!
FELICIDADES MUJER

2:29 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Em vaig sentir molt honorada de estar penjada a la tonteria del dia. Quasi em vaig emocionar.
Avui, despres del curset il.lustrat del Xavi de com posar un comment anonim, nomes puc dir una cosa... Mira que ets burrU

1:29 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats