01 de juny 2006

ELS DEURES DEL DIA 1/06/06

Segur que algun cop l’heu vist, aquest programa sobre cuina que fan després del T/N migdia, si el podeu revisionar us ho aconsello (De ben segur que Xavi Parets en sap la manera).
Em vaig quedar talment astorat en el sofà. Tot un xef explicant com es feia una amanida a base d’obrir llaunes de conserva:
Que obro el pot i poso 3 espàrrecs.
Que obro la llauna hi poso unes carxofes.
Que si unes anxoves.
Que si destapo......, que si desenrosco, que si la llauna amb obre fàcil, que si..............

Si em punxen no em treuen sang, tal eminència de la cuina va anar a buscar TV3 per explicar-nos com fer una amanida obrint conserves. Quin nivell nano!!!!

Després tot això ho esponsoritza una agencia de treball temporal, Ramstad, que amb ells trobes la felicitat i la plenitud de la “gosada”. Et faran pilot, submarinista, t’admirarà el sexe oposat, o col·lateral segons conveniències. La mateixa AGENCIA que van contractar pel personal del fòrum i que es varen deixar els currículums en una paperera, amb les fotos enganxades i amb anotacions del tall:
Este es Gilipollas.!
Esta gorda es idiota!
Es guapa pero tonta!.
Etc, Etc.

El dimarts en Bases en el programa del Matí entrevista a en ZP, i tot va de raspallada, fins que la pregunta que cau ve a dir:
En el nuevo estatut se introduce la claúsula mediante la cual una Autonòmia no perdera su ordinalidad de renta per capita, despues de impuestos.
En ZP dribla amb rapidesa:
Evidentemente, però esto es practicamente imposible de que pase y nunca ha pasado.
El Bases:
Pues esta no es la tesis en que trabajan los partidos, incluido el suyo.
El ZP canvia de Bambi a Rodbailler:
El que tal cosa afirme, esta mintiendo y propagando falsedades.

Poc després economistes de distintes procedències expliquen que NO sols passa, sinó que la clàusula de l’estatut, no tindrà cap eficàcia per remeiar-ho.

Després de tot això entendreu que estigui “alicaido”, per tant, bons amics que sou, passo a fer-vos els precs següents:

Avui quan en el futbol falli la passada, que en Joan s’empassi l’esbroncada i em digui: tranquil Xavi la bimba esta botoruda.

Que aquesta setmana pregueu a la Verge per que em sigui mes planera la tasca de criar fills.

Que durant els exàmens de juny els alumnes de CECAS que suspenguin, no em demanin hora per dir-me que a ells, precisament, els tinc mania.

Que m’ho feu creure ni que sigui per 15 minuts:
tranquil Xavi ja pots creure en la justícia:
Els Albertos estan a la presó i al farruquito apart de pagar una multa que t'hi cagues, esta fent de guàrdia urbano com a servei social gratuït.

Sigueu benvolents amb un servidor fins que arribi vacances, si us plau.

Deures del dia:
La Tura quan se’n va a dormir ja no compta ovelles. Que compta la Tura?.
XAVI COSTA
Free counter and web stats