06 de febrer 2006

LA FALTA DEL DIA 6/02/06


Hola a tothom.
Per què la gent escriu malament?
A mi particularment em fa mal a la vista veure segons quines coses escrites es publiquen o estan a la vista del públic en general. (no em refereixo als diaris sencers tipus ABC, o libertadigital.es ...)
I quan les veig doncs m'agrada comentar-les amb aquell que les ha posat, per saber els seus motius, si son fruit d'un lapsus mental transitori, deguts a un estat etílic considerable, a una mancança intelectual proporcional a la seva bona educació o a altres motivacions (normalment més freekis: cridar l'atenció del mon sobre els extraterrestres, campanya de solidaritat amb moviments okupes, ... ...)
Us aniré penjant aquí les que vagi trobant. Però m'agradaria rebre les vostres. És molt fàcil, quan vegis una falta d'aquelles que et faci plorar els ulls, treu el mòbil i fes una foto. Me l'envies per email i la comentarem tots.
Ara, a tall d’exemple us penjo una treta d'un xiringuito de cala Montgó la setmana passada. És del tipus 2 (estat etílic considerable) Jo ho vaig comprovar: a la segona birra ja no la trobava. I vosaltres la trobeu???

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

L'ERRADA ES CROQUETA, QUE COM TOTHOM SAP ES DIU COCRETA

10:45 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats