20 de desembre 2006

EL VIDEO DEL DIA

Hola a tothom, avui m’estreno penjant un video. ( O sigui que a partir d’ara podré penjar tots els videos que vagi fent...)(o no.)
Quin ha estat el video escollit per tal ocasió?? Ara el veureu. Però l’he escollit perque per mi significa molt i suposo que sempre, tota la vida, ho significarà. És una cançó de l’any 92, de quan vem començar una relació, molt maca, i aquesta era la nostra cançó, la nostra cançó particular, suposo que totes les parelles teniu una cançó particular. Aquesta era la nostra. Hi ha coses que encara no puc fer, com escoltar segons quina música, especialment aquesta, o mirar les fotos antigues, o….milers de petits detallets que et recorden coses anteriors. Son coses que encara fan mal. Però avui m’he omplert de valor i aquí us penjo la cançó amb els meus millors desitjos per tots. Si estas amb la teva parella agafa-li la ma i escolteu la cançó plegats, i si estas sol tanca els ulls i pensa en aquells moments tan feliços. PLAY >



ONE
Is it getting better Va tot millor
or do you feel the same o encara sents el mateix?
Will it make it easier on you now Serà més fàcil per tú ara
you got someone to blame que tens algú a qui culpar?
You say I dius...

One love Un amor
One life Una Vida
When it's one need Quan és una necesitat
in the night en la nit.
One love Un amor,
We get to share it nosaltres el vem compartir.
It leaves you baby Et deixa carinyo
if you don't care for it si no cuides d'ell.

Did I disappoint you? Et vaig decebre?
Or leave a bad taste in your mouth O et vaig deixar mal gust de boca?
You act like you never had love Et portes com si mai haguessis tingut amor
And you want me to go without i vols que jo m'en vagi sense.

Well, it's Bé, ara és...
Too late massa tard,
tonight aquesta nit
to drag the past out into the light per treure el passat a la llum
we're one, Nosaltres som un
but we're not the same però no som el mateix
We get to Hem de
carry each other portar-nos l'un a l'altre
carry each other. portar-nos l'un a l'altre.
One

Have you come here for forgiveness? Has vingut aquí pel perdó?
have you come to raise the dead? has vingut a resucitar la mort?
have you come here to play Jesus? has vingut a jugar a ser Jesús?
to the lepers in your head pels leprosos del teu cap.

Did i ask too much? Vaig demanar massa?
More than a lot. més que molt?
You gave me nothing, Tu no em vas donar res
Now it's all I got i això és tot el que ara tinc
We're one Nosaltres som un
But we're not the same però no som el mateix
Well we Hurt each other ens hem ferit l'un a l'altre
Then we do it again i ho tornarem a fer.
You say Tu dius
Love is a temple l'amor és un temple
Love a higher law l'amor la llei més alta
Love is a temple l'amor és un temple
Love the higher law l'amor la llei més alta
You ask me to enter Em demanes que entri
But then you make me crawl i aleshores em fas arrosegar
And I can't be holding on i jo no puc seguir esperant
To what you got el que em donaras
When all you got is hurt quan tot el que tens és una ferida.

One love Un amor
One blood Una sang
One life una vida
You got to do what you should has de fer el que creguis
One life una vida
With each other l'un amb l'altre
Sisters germanes
Brothers germans
One life una vida
But we're not the same però no som iguals
We get to haurem de
Carry each other portar-nos l'un a l'altre
Carry each other portar-nos l'un a l'altre.
One
One


I ara per que no penjes en un comentari quina és la teva/vostra cançó particular???

Etiquetes de comentaris: , , ,

Free counter and web stats