19 de gener 2006

LA TONTERIA DEL DIA 19/1/06

Quan jo era un infant i anava a l'escola ens adoctrinaven, mai tant ben dit, amb quelcom que en diem "El Catecisme", entre d'altres coses que em van xocar en la meva ment immadura (encara no sé si he superat aquest nivell) era el misteri de la santíssima trinitat. Com que de veritat mai en vaig treure l'entrellat, vaig deduir que aquelles històries no eren res que estigues relacionat amb la meva natura, i vaig decidir apartar-me d'aquells misteris insondables.
Uns quants anys després a les classes de literatura del batxillerat, ens explicaven els versos del segle d'or espanyol:

Vivo sin vivir en mí
Y tan alta vida espero
Que muero porque no muero.

La veritat és que mai em vaig sentir frepat per l'ascètica de ser un i un altra al mateix temps, però a la vegada ser coses distintes, però a la fi això era la meva escolaritat del florido pensil, que ha quedat molt enrere. Però el dilluns veia el programa del Cuni a TV3 que entrevistava al ministre català, i a la pregunta on cal que estigui el mot "Nació", el sr. Montilla sense inmutarse, proclamà:
El preàmbul és el lloc adient, on s'escau i no fa mal.

I un servidor torna a pensar això del PSC(Psc-Psoe) cerca el misteri de la trinitat?, estaran aquí i allà a la vegada?, tindrà el do de l'omnipresència?.
No és aquest noi el president del partit que va proclamar que calia que estigues en el Art. 1, ja que era la clau de volta?, quantes gorres de negociador portarà aquest noi a la vegada?
Serà que vive en el Psc però sin vivir en él, porque si muere en el psoe es que no muere?.
A quin costat de la taula de negociació es deu asseure?
Potser als 2 a la vegada?


Deures del dia:
A propòsit de l'article del Iu Forn, d'indignació dels militars, en que va acabar tot just fa 100 anys?.

Apa siau.
xavi costa

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

la historia no es el meu fort, pero, potser per allo de tenir intuicio diria que la guerra de melilla no va ser, pero com ara esta tant de moda allo de fer una vacaina capdesetmanal a venecia o a amsterdamm (que deu ser la ciutat de les damm) dire que la "setmana tragica", de calixto i melibea, a on crec que en joan manel serrat (en la versio cinematigrafica) te un paper d'actor secundari, es clar que en serrat ja tenia molta experiencia cinematografica despres de fer paraules d'amor, film que de petit em va agradar molt, i que fa poc van fer per la tv i no vaig poder veure, per cert, tot aixo es per despistar, el que jo vull de veritat es que vingueu a la festa que es fa aquesta nit al cafe-colon, he estat pensant i crec que parlare amb l'ariel (i no es el detergent de la meva rentadora -gutierrez que te veo-) i si podem fer un duet amb "besame mucho" tema que vaig apendre pel 40 è aniversari del mingolinetis, ara conegut per mazinger lafarge, perque sense el polvet i sense el futbol........................... mingo deixa la capital! els reds (antics blancs et necessitan, o pot ser no) et troven a faltar, he dit reds perque varem canviar els colors, el blanc inmaculat (color del cardenal razinger) que te nom de bola de tennis, pel color red, que es el que millor ens va, i el porta el liverpol que es l'equip que te un joc mes similar al nostre ......., en fin, avui, a les 21:15 h. tens ..................una trobada d'amics! al cafe-colon.

9:24 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats