30 d’abril 2006

LA TONTERIA DEL DIA 30/04/06

Vull fer-vos solidaris amb el meu nou estat d'ànim:
Ja tinc far que m'il·lumini, ja tinc Dulcinea, ja tinc heroïna, ja tinc polític per qui no em sabrà greu pagar la renda, m'explico:

Ahir sentia per la radio una perla amb que es despatxava el president de la FECAC , en Garcia Prieto, en la inauguració de la feria d'abril, i que avui explic algun diari:

"Las Majories estan per triomfar i per fotré a les minories"

Com si fos un tríptic desplegable se m'obren distints estadis d'ànims, cada un supera a l'anterior:

a)Em sap greu que hom pugui plantejar-se filosòficament tal visió de la relació humana, però entenc que de tot hi ha a la vinya del senyor.
b) Que aquest sigui el discurs d'obertura a una festa, on es dona la benvinguda als assistents, em sembla poc menys que de ximple.
c) Que l'auditori vitoregi i aplaudeixi tal expressió de feixisme, em fa perdre la convicció en la natura humana.
d) Que com acompanyants de tan il·lustre orador, i en condició de corifeus, assisteixin l'alcalde de Barcelona i el President Maragall, que enlloc d'esmenar-li la plana li agraeixen el seu suport a l'estatut, m'encabrona qui sap quant.

Amb aquest bon rotllo vaig anar-me'n a dormir ahir. Si més no avui llegeixo a l'Avui:

El departament de Benestar i Família, dirigit per Anna Simó, ha decidit no renovar el conveni de col·laboració que històricament mantenia el departament amb aquesta entitat i que li atorgava un tracte preferent en l'accés a les subvencions en detriment de la resta d'entitats cíviques i culturals del país.

Per tant quan tingui un moment entraré a Gencat, per informar-me de si a Benestar i família donen acollida a les fotudes minories, a aquelles que no reben subvencions mil·lionaries, i com que no hi ha mes minoria que un sol com un mussol, demano asil per un esperit encabronat.


Deures del dia:

Quina relació hi ha entre el xerrac i la xerrameca?

Apa siau.
Xavi costa
Free counter and web stats