23 de desembre 2005

LA TONTERIA DEL DIA 23/12/05

by Xavi Costa

Noticia a la Vanguardia:

El diputado de CiU Antoni Fernández Teixidó y el de ICV-EUiA Jordi Miralles mantienen estos días un debate sobre la tendencia política del superhéroe Superman. Miralles, que ha presentado un dossier, defiende que Superman es de derechas y Teixidó señala que es de centro y que el único de izquierdas es Lex Luthor, un personaje del cómic que juró destruir a Superman.

Qui deia que els nostres diputats, estaven obcecats en l’àrdua tasca de discutir sobre l’estatut?.
Els Nostres disputats passen les tenses jornades a l’hemicicle amb temes tant transcendents com l'idiologia el tio Gilito.
Recordo un cop quan a l’escola, a la edat de 10 anys, el mestre em va enganxar llegint un cómic de superman, em va fotre un calbot que vaig anar calent tot el dia. Carallot de mestre, si no m’hagués amargat les meves tendències naturals, ara seria parlamentari. Enlloc d’això em vaig aprendre el mecanisme de l’arrel cúbica i això m’ha donat uns recursos il·limitats en les praxis del lligar:

Nena et faig l’arrel cúbica del 69?.

Collons!, Collons!, si el Benach que te els bíceps marcats de fer de casteller, repartís calbots com els repartia el meu mestre, en Miralles i el Teixido, anirien calents, a més d’encasquetar-los unes orelles de ase i posar-los de cara a la paret. Com a mínim que discuteixin de les tendències ideològiques de l’home dels nassos, que es quelcom més nostrat i fa país.

Pregunta del dia:
En Teixidó, va entrar a Convergència després del naufragi del CDS, però on havia militat del xicot quan era jove?
Free counter and web stats